Thursday, July 28, 2011

UNCLE LIM DAH BERMIMPI JADI PM -..HAIYA UNCLE DREAM ON ..F*** YOU AND ALL THE HORSES YOU'RE RIDING ON!

Nampak nya DAP dah confident untuk perintah Malaysia.  Why? because they saw during BERSIH 2.0 how stupid orang melayu!.  Orang melayu PAS sangggup berjuang demi Ambiga yang terang terang menentang Islam.

Sudah pasti orang melayu akan jadi bodoh lagi pada PRU13 dengan mengangkat PR ke Putrajaya.  Hj Hadi ada berkata dia tidak berminat dengan jawatan PM.  Anuwar dah kat Sg buloh laa masa PRU13 so he will be out of the picture.

SO ini dia calun PM kita yang baru >>Lim Kit Siang --siang siang hari dia akan perbdohokan melayu!

LKS BERKATA :
Bagaimanapun sepanjang 70 tahun kehidupannya itu, Lim berpendapat pembangkang telah sampai kepada kemuncaknya dan perubahaan bukan satu lagi impian seperti sebelum ini.

"... saya akan katakan buat pertama kali, mengambil-alih kuasa kerajaan pusat, bukan lagi mustahil, ia boleh dicapai,” katanya dalam wawancara eksklusif dengan Malaysiakini.

Meskipun cuba menyembunyikan keyakinannya menjelang pilihan raya ke-13 akan datang, tetapi Lim mengakui peluang Pakatan Rakyat semakin cerah setiap hari.

NONEKatanya, himpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu adalah petunjuk jelas bahawa rakyat Malaysia mahukan perubahaan dan ditambah dengan beberpa kepincangan pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak itu, desakan rakyat semakin lantang.

4 comments:

Mordecai Kucai said...

Tengok kad lapuran sekolah PR dulu di negeri negeri di perintah.

Gila nak kuasa penuh dapat kuasa sikit pun orang dah benci.

LKS akan jadi yang di kejar tak dapat yang di kendong keciciran.

Kalau masa Dolah tidur boleh la kot kenyataan tu. Ada sikit boleh pakai. Ni Najib yang masa Pemuda UMNO pun Anuwar dah ngeri.

Anonymous said...

Aku tidak akan benarkan sesiapa pun dari gulongan pakatan bangsat ni memerintah... Malaysia tidak akan jadi macam Singapura, Melayu ditipu hidup2... PERANGI gulongan cauvanis lagi rasis ni !!!

Anonymous said...

Aku pasti melayu akan bangkit andainya ini yang terjadi aku tak rela negaraini dijajah lagi 15 tahun aku menentang komunis di belantara demi utuk rakyat menikmati keamanan tetiba nak diserahkan kepada puak ini kirim salam aku berpegang pada janjiku semasa dalam tentera dulu akanku jaga rajaraja melayu dan hak kaumku jangan diusik dan dicalarkan walau seguris terhadap rajarajaku aku dah puas bersabar

Anonymous said...

Pertahankan ketuanan Melayu..ALLAH HU AKBAR!!!!!