Monday, July 4, 2011

MARINA..MARINA.. BOLEH TOLONG DIAM TAK? KALAU TAK INGAT JASA TUN MAHATHIR MEMANG LAYAK DI MAKI SAJA MARINA NI!


You all dengar lah apa yang anak Mahathir ni cakap : Dia boleh persendakan tindakan polis dan orang yang tak setuju dgn Ambiga serta Bersih.  Beliau menghina semua kita sebagai kurang cerdik dan tidak civilize.

Marina Mahathir, anak perempuan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad - bernada toleransi - dan mengkritik sekatan ke atas penyokong Bersih 2.0. Bercakap bagi pihak Sisters In Islam, salah satu daripada 62 NGO yang membentuk gabungan Bersih, beliau berkata tindakan yang diambil oleh pihak berkuasa adalah sama seperti yang digunakan oleh diktator dunia ketiga."Hanya mereka yang takut akan mengambil jalan keluar dengan perkara-perkara itu dan kita berkelakuan seperti negara dunia ketiga atau kurang," katanya pada sidang akhbar di sini yang penuh sesak sambil diapit oleh beberapa wakil dari Bersih. Lebih daripada 150 orang ditahan, kebanyakannya kerana memakai kuning kemeja-T dengan perkataan "Bersih" yang berkaitan dengan perhimpunan yang dirancang pihak pemantau pilihan raya itu pada 9 Julai.

4 comments:

Anonymous said...

Betul .... please lah

gerakan melayu berdaulat said...

tolonglah..

aku hormat betul dgn ayahnya..

Tun Mahathir yg aku sayangi...

semoga beliau sedar yg org melayu sedang diperkudakan...

Anonymous said...

dia mana nak phm. pak dia lahir dlm golongan working class dan grass root. jadi phm la perjuangan semua ni. dia lahir dalam golongan middle class. mana dia tahu perjuangan2 ni. kalau ambiga dia tau laaa. harap tun leh tarbiah sikit kat ank pompuan dia niiii

Anonymous said...

sokong ngn Anonymous 3