Wednesday, July 27, 2011

KALAU DAH NAMA PKR ..DUDUK BAWAH JUBUR ANWAR MEMANG LAH BAHALOL!



Faham ke tidak puaka puaka PKR ni?  DS Najib tu Perdana Menteri Malaysia!. Ada protokol nya ada security arrangement nya.. ada Polis bodyguard nya ada SB keliling.  Apa dia orang ingat DS Najib ni macam Anuwar tu ka? bila bila masa boleh bertepuk tampar dan boleh berjubur jubur?


Nak kasik memo pada PM tunggu di KL Sentral ka? Masa DS Najib ada program rasmi? Bahalol betul lah puaka puaka ni.


Buat lah temujanji rasmi di Putrajaya..atau hantar je lah pakai Pos Laju... tak payah la nak berdrama macam ni.. nampak sangat awak tu bodoh tak boleh diikut..pandai tak boleh di ajar! (memang saya terbalikkan perumpamaan ini sesuai dengan budaya songsang main jubur puaka puaka Anuwar ni).


Sudah terlalu biadap mereka sekarang ini.!.. 


Kalau saya lah security protocal DS Najib..dah pecah kepala budak budak belaan Anuwar ni.  Jangan di beri muka budak budak haram jadah ni.





5 comments:

Anonymous said...

Menatang babi puak ni mana ada akal,dok kira sondol depan belakang mana ada kira asal puas hati mereka. Tengok tang baju mereka pun dah dapat baca . Memang tak ada sivik punya manusia. Kalau aku la dok di tempat tu aku bubuh penyepak kat muka dia biar dia tahu adat sikit, buat malu bangsa saja.Yang paria sekor tu nak tunjuk hero pulak, hang mai tempat jauh sikit aku nak tengok hang boleh balik tak. Orang2 mcm ni patut diajar mcm ajar binatang sebab depa tak guna akal yg Allah bagi tu.

Anonymous said...

Bodyguard DS Najib baik sangat lah. Kalau aku dah pecah dah muka budak haram jadah tu.

Anonymous said...

babi puki mak dia org.
Haram jadah punya melayu bangsat PKR.
Pergi la kau jilat puki amiga babi.
Laknat punya manusia.
Mrngalahkan babi.

LORD OF THE RINGS said...

Ini sangat bahaya! THEY CAN BE POTENTIAL ASSASSINS!

KITA KENA KAJI YANG BURUK DULU - UNTUK SELAMATKAN PEMIMPIN DAN NEGARA KITA!

Kepala pengikut-pengikut PKR ini nampaknya sudah dirosakkan oleh Anuwar hingga tahap benci memuncak 'GILA'. JAGA-JAGA! Ingatkan semua di antara kita, kaum keluarga, jiran tetangga dan ahli masyarakat untuk SEGERA JAUHKAN DIRI DARI PKR dan semua yang bersama mereka. Dalam keadaan bertolak-tolak, apa-apa saja boleh berlaku.

Perasan tak semua mereka ini perangai macam orang tak beradat...daripada Anuwar ke Ambiga, ke William Bourdon, ke Cynthia Gabriel sampailah ke penyokong yang jadi tukang boo di Dialog bersama SPR anjuran Sinar Harian! Dan hari ni mereka disuruh buat perangai GILA-GILA meluru kononnya nak bagi surat pada 'PM DIA'.

Kenapa tak buat cara beradat melalui appointment? Kenapa tunggu PM di merata jalan? DAN KEMUDIAN BUAT-BUAT BANGANG TANYA APA SALAH DIA? Syabas kepada polis, pihak keselamatan, bodyguard dan SB! Dalam keadaan mereka hari-hari memaki pucuk pimpinan khusus PM daripada tarikh Bersih awal Julai hingga hari ini...mana kita tau apa niat mereka? ENTAH NAK BAGI SURAT...ENTAH NAK BUAT BENDA LAIN! Tindakan semua anggota keselamatan menahan mereka memang wajar!

Anuwar pakar dalam memain emosi pengikut-pengikut yang taksub ini dan mereka di psycho supaya tak fikir panjang meletakkan nyawa, maruah dan reputasi mereka untuk Anuwar! Anuwar guna taktik serupa semasa 'mata lebamnya' ditayang untuk menunjukkan kezaliman polis.

IT'S NOT OVER - THERE'S MORE TO COME! TAKE PRECAUTION EVERYBODY!!!

Megawati said...

Ya...Jaga2 semua...be on alert!

Anwar semakin gila memikirkan bulan Ogos tak berapa hari lagi. Dia kena lakukan sesuatu dengan cepat sebelum hukuman dijatuhkan. Dia dah tau masa depan dia!

His days are numbered...