Sunday, June 19, 2011

Zul Nordin, Dato Eskay , Dato' Nalla, semua PENIPU macam Anwar jugak



Apakah persamaan di antara ketiga tiga mereka di atas? Anda tidak tahu? Ok biar saya beri hint..


Dato' Nalakarupan on Anwar Ibrahim:


“ Saya sudah lama kenal Anwar, sehingga hari ini hanya sedikit saya dedahkan rahsianya, saya belum ‘buka’ semua lagi, kalau ‘buka’ semua dia akan susah,” katanya di sini, hari ini.  Dipetik dari Medan Info Kita



Dato' Eskay on Anwar Ibrahim:


Lima soalan yang dimaksudkan itu adalah; Pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand ? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap ? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut ? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut ?

“Awak ingat tarikh ini, 12 Januari 2011, di antara jam 6 hingga 7 (waktu Thailand), di mana DSAI berada ketika di Bangkok ?”, kata Eskay

Menurut penulis Eskay juga turut menunjukkan bukti gambar-gambar yang sungguh dahsyat yang tidak sepatutnya dilakukan oleh seorang yang beragama Islam.

“Saya menyaksikan sesuatu yang sangat-sangat dahsyat yang tidak selayaknya dilakukan oleh seorang yang mengaku dirinya Islam.



Di petik dari Kedah Ke KL



ZULKIFLI NORDIN ON ANWAR AND AZIZAH

Pada saya, Wan Azizah tahu. Wan Azizah tahu siapa dia Anwar Ibrahim.
Dia tahu perangai Anwar Ibrahim, cuma Wan Azizah ini, dia agenda dia sendiri.
Saya cakap kat Wan Azizah. Kak Zah tahu apa yang saya tahu, janganlah paksa saya buat sesuatu yang suatu hari nanti Kak Zah sendiri akan susah. Kita tahu.
Ya.. tiba masanya nanti ki
Saya tidak mahu bergaduh dengan Wan Azizah, saya hormat dia, malahan saya kasihan dengan dia. Saya simpati sangat dengan Wan Azizah ini.
ta akan beritahu lah.  DI PETIK DARI AIDC




Saya sebenar nya dah fed-up dengan ketiga tiga mereka. Mereka hanya bercakap tentang bukti itu dan dan ini yang mereka ada yang akan mereka dedahkan.  The key word here is AKAN .. Well my question is belum sampai masa lagi kah wahai ketiga tiga Dato'? 


Bukan kan negara kita dah di ambang kemusnahan kerana segala penipuan dan pembohongan Anwar? Belum sampai massa lagi kah dah dedahkan semua yang anda tahu?


Kalau setakat nak acah acah kunun nya anda ada bukti yang akan memusnahkan Anwar ..tak payah lah. Macam budak budak main acah acah.


Kalau anda bertiga betul2 mempunyai bukti bukti nyata .. keluarkanlah dan biarlah rakyat membuat keputusan.  Kalau tidak baik lah anda berdiam.  Menyusahkan sahaja kerana ianya seolah olah membenarkan apa yang pembangkang cakap. 


Bahawa kita hanya memfitnah Anwar sedangkan tiada yang di buktikan pun lagi, hatta orang orang yang dekat dengan Anwar seperti 3 di atas hanya mengacah acah tanpa sebarang impact yang betul betul dapat jatuhkan Anwar.


Video sex china doll pun dah jadi momokan yang akan menghantui BN pada PRU13..!! Why? because tidak ada impact yang ketara ..masih samar samar tanpa anyone in authority mengatakan itu Anwar. Yang mengesah kan hanyalah Dato' Eskay sendiri ( tak boleh pakai lah sebab awak pihak yang terlibat).


JANGAN MARAH SAYA OK! SAYA CUMA PAPARKAN YANG DEPA NI DAH BANYAK KALI DAH DAN DAH LAMA DAH CAKAP BENDA BENDA MACAM NI..SATU APA PUN TARAK...


SAYA MENYERU KEPADA MEREKA BERTIGA KALAU BETUL DAN BENAR ADA BUKTI BUKTI KELUARKAN LAH JANGAN LAH DI SIMPAN SIMPAN LAGI!! 

4 comments:

Anonymous said...

Setuju !!!.Dedahkan sekarang jika ada bukti..biar rakyat menghukumnya. Jika tidak..berdiamlah, kerana orang-orang inilah yang bersubahat untuk pecahbelahkan umat Islam serta merosakkan rakyat dan negara. Tiada masa yang sesuai kecuali SEKARANG untuk menegakkan KEBENARAN! dan menghalang FITNAH!

Anonymous said...

Maaf tuan...
bagi saya pula cukup dulu jika ada le kebejatan lain yang pernah Si Nuar lakukan.

Jika makan, makanlah dengan tenang bukan secara pelahap. Kunyah lumat-lumat kemudian telan. Moga dengan mkakan yang tertib itu memudahkan usus perut menyerap segal zat yang terkandung dalam makanan yang dimakan itu tadi.

Kes Mahkamah Saiful belum selesai. Paling dukacita, isu video China Doll yang telah mengemparkan negara TETAPI seperti TIDAK mendatangkan impak kepada Si Nuar. Saya sangat-sangat hairan dengan sistem perundangan negara ini jadinya. Kenapa jadi begitu? Kenapa tiada pendakwaan dibuat berhubung dengan video tersebut? Kenapa... Mengapa... Seperti ada yang tak kena gamaknya. Apa ini harus dibiarkan?

Akhirnya, jika apa yang telah dibentangkan tidak dapat diuruskan dengan sewajarnya, apalah maknanya jika terus dilambakkan pelbagai lagi keburukan Si Nuar tu? Sia-sia malah jadi macam katun pulak walaupun itu mungkin benar.

Anonymous said...

Sudah sepatutnya didedahkan. Biar rakyat yang menjadi hakim.

Anak Perelih said...

masalahnya mereka tu tak ada bukti.. sebab tu tak boleh tunjuk apa ayng mereka dakwa mereka ada...