Wednesday, June 29, 2011

SHAMSUL KETOT AKAN DI TAHAN ISA!!!!



Nawaitu Perhimpunan Bersih sudah terang dan nyata.Antara yang londehnya secara terbuka bukan orang lain tetapi Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Shamsul Iskandar Md Akin.
Satu dunia boleh dengar ucapannya dalam laman youtube yang berapi untuk bagi penyokong pembangkang ‘naik sheikh’ pada satu majlis baru ini.
Hebat Shamsul.Ibarat dunia ana yang empunya.Dia memberi amaran kerajaan boleh digulingkan ‘menerusi jalanan’ jika tuntutan Bersih tidak dipenuhi.

Siapa tahu Shamsul akan bagi alasan dia tersasul cakap nanti.

Pokok pangkalnya itulah gendang yang dipalunya.Maksudnya dari ayatnya apa lagi kalau bukan ...jika kerajaan tidak pada Bersih jawabnya Kuala Lumpur akan jadi Medan Tahrir.
Maka tidak hairanlah para penyokong Patriot yang dinaungi Pemuda UMNO Malaysia berhimpun depan ibupejabat PKR Isnin malam untuk meluahkan rasa geram dan marah.
Malah Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar sendiri menilai kenyataan bos sayap orang muda PKR itu ‘ sangat serius’ dan ‘ melampau’.
Bercakap kepada wartawan selepas satu majlis di Putrajaya Selasa beliau berkata , “ini satu kenyataan yang sangat serius..saya nasihatkan siapa juga jangan buat apa-apa kenyataan yang boleh mudaratkan ketenteraman awam...ini hingga menyebut hendak gulingkan kerajaan melalui perhimpunan..ini melampau.”
Beliau mengingat sesiapapun jangan cuba menangguk diair keruh.
Katanya polis akan memanggil Shamsul bagi membantu siasatan.-28/6/2011 agendadaily
SHAMSUL DI JANGKA AKAN DI TAHAN TERUS UNTUK SIASATAN DAN AKAN DI TAHAN DI BAWAH ISA . INI AKAN MENJADIKAN BELIAU ORANG PERTAMA AKAN DITAHAN DI BAWAH ISA BERSABIT ISSUE BERSIH 2.0

1 comment:

Anonymous said...

Tahan aje....jgn asyik bg amaran...kalau tak...diorg ni...naik lemak....dan x hormat undang2...