Friday, June 17, 2011

BERSIH 2.0 KALAU BENAR-BENAR BERSIH SILA BERSIHKAN DULU PILIHANRAYA MASJID PP



UPDATE


AHAMDULILLAH DYMM AGONG DENGAN KUASA NYA SEBAGAI KETUA AGAMA PULAU PINANG TELAH MENGARAHKAN PILIHANRAYA MASJID YANG PENUH DENGAN TIPU DAYA PAKATAN HARAM JADAH TELAH DI BATALKAN!!!


Ambiga dgn Mat Sabu kalau both of you ada akal, go and clean up pilihanraya Masjid PP lah. Kalau puak puak anda sendiri tak boleh dan tidak mahu buat pilihanraya Masjid dengan cara yang adil, sedangkan pilihanraya Masjid jan mudah sahaja, maka tidak payah lah Mat Sabu nak jerit jerit di tengah jalanraya Kuala Lumpur nak Bersihkan SPR.


Nampak nya orang orang PAS dan PKR di Pulau Pinang takut untuk mengadakan pilihanraya Masjid secara adil dan bersih. Mereka buang ahli ahli UMNo yang tersenarai sebagai calon.


ITU LAH NAMANYA PENAKOT BACOL DAN TADAK TELOQ. KALAU DAH NAK SANGAT PILIHANRAYA MASJID KENAPA TIDAK BERANI BERTARUNG SEBAGAI ANAK JANTAN? APA TAKUT CALON CALON YG DI SOKONG DAP KALAH DI PILIHANRAYA MASJID KAH?


Setakat ini sudah 6 Masjid di Seberang Perai Selatan yang telah di keluarkan senarai di mana pengerusi dan AJK pro UMNO telah di cantas dan di  buang dari senarai oleh MAIPP.


Bodoh betul lah, konon nak pilihanraya tapi awal awal sudah buang orang UMNO dari senarai!.  Apa punya bingai lah orang PKR PAS di Pulau Pinang ni!.


Tunggulah PRU13 wahai PAS PKR anda akan lihat tiad calon anda yang akan menang!.  Calon DAP hanya akan menang di kawasan cina yang makan babi!.


Ini lah contoh apabila anda bertuankan mereka mereka yang makan babi.! Perangai pun dah macam haram jadah melayu dalam PKR dan PAS!

3 comments:

Anonymous said...

BAGUSLAH JIKA ADA PILIHANRAYA MASJID.. LEBIH TELUS berbanding dengan perlantikan TERUS dikalangan bukan ahli kariah (UMNO lah tu).. jangan jadi bangang dalam hal ini. Jika tak benar.. sila mencabar pemilihan tersebut ke mahkamah.!!

dalam perlantikan AJK punn takda sapa yang tentukan sapa dilantik!

Mohd said...

Rakyat dari kaum Melayu bukan semuanya bodoh2 spt ahli2 PAS.
Tunggulah, PAS dan PKR akan kalah teruk di kawasan2 majoriti Melayu!

Against The Wind said...

anon 12:20 kalau lah PR ikhlas nak buat pilihanraya masjid kenapa awal awal dah cantas nama 6 pengerusi asal? mereka ini mempertahankan jawantan..maka harus mereka bertanding pertahan jawatan. Tidak kah saudara lihat dgn mata hati saudara pilihanraya ini adalah asal untuk buang semua yang pro UMNO. Selama ini di Masjid Pulau Pinang tidak kira parti semua berkhidmat untuk Qariah. Saudara paham ke tak? AJK secara lantikan pun tidak mengenepikan hak anak anak Qariah yang sentiasa berbakti di Masjid hatta mereka orang PAS sekali pun mereka masih di lantik sebagai AJK malah sebagai Imam.

Tetapi kalau ke Masjid pun malas macam puak puak PKR di kampong saya tak payah lah kecoh kecoh nak jadi AJK. Tidak ada orang yg akan lantik .!