Thursday, June 23, 2011

AMBIGA AKAN DIBUNUH KALAU TERUSKAN BERSIH 2.0 - UGUTAN SMS


INI SAYA COPY DIRECT DARI MALAYSIA KINI PAGI NI! TAPI PADA SAYA MACAM SMS UGUTAN NURUL IZZAH JUGA..DEPA SENDIRI YANG BUAT HEHE.. TAPI KALAU BETUL JUGAK PUN BAGUS..BIAR MAMPOS SEMUA!

 

SMS ugut bunuh Ambiga diedarkan
Jun 23, 11 10:03am
Beberapa wartawan dan ahli Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH2.0) telah menerima ugutan menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) lewat malam semalam dan awal pagi ini.


SMS yang dihantar dari nombor telefon 601119732179 memuatkan ugutan bunuh ke atas pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan dan juga beberapa pemimpin PAS dan PKR yang mungkin terbabit pada perhimpunan 9 Julai bagi menuntut pembaharuan dalam sistem pilihan raya negara.


ngo pro selangor government rally 230111 ambigaAmbiga, ketika dihubungi Malaysiakini, mengesahkan beliau menerima SMS seumpama itu.


"Ya, saya juga terima dan akan buat laporan polis,” katanya.


SMS itu berbunyi: "Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia.


“puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.


“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."


Ahad lalu, kumpulan pendesak Melayu - PERKASA yang diketuai oleh presidennya, Datuk Ibrahim Ali juga membakar dan memijak gambar Ambiga pada satu perhimpunan dan memanggilnya sebagai "wanita Hindu yang merbahaya".

6 comments:

Anonymous said...

sendiri buat sendiri takut.
sudah la!

Anonymous said...

Apa yang Ambeega harus buat ialah batalkan sahaja perjumpaan jalanan itu kerana ia telah menaikan kemarahan orang2 Melayu yang sedang meluap luap sekarang ini.Pasti di ingat bahawa apabila pristiwa yang mengakibatkan pergaduhan kaum nanti itu berlaku...memang susah hendak dihentikan.

Anonymous said...

bunuh saja keling paria laknat ni tk sedar diri..datuk tahi lembu..raja bodoh beri dia datok ..panggil saja dato tahi lembu anjing

Anonymous said...

kalau Malaysia akan jadi macam negara-negara Arab sekarang ini, si kapir laknat dan geng-geng dia harus bertanggung jawab. Kalau kapir barat telah berjaya menghancurkan beberapa negara Arab dengan gerakan mereka, silaknat ini dengan kuncu-kuncu kominis moden mereka cuba pun nak "try" kat negara ini. Kalau harus dihapuskan mereka ini.. teruskan. Sejarah telah membuktikan--jangan cuba-cuba cuit kami.

Anonymous said...

kalau di takdirkan aku ada kat sana waktu si ambiga laknat ni mati di bunuh,,,,pasti aku ludah kan lagi mayat dia,,saya orang sabah pun tidak suka sama keganasan...

secret said...

Org melayu yg ikuti perjumpaan bersih tu mcm "lembu cucuk hidung"lah ikot je org turun perjumpaan tu dier pun ikut jer..ambiga kapir laknat tuih!!hri tu aku ngn kwan aku pijak gmbr dier rmai org pijak aku bru drjah 5 cikgu aku citen kt aq aku jdi mcm tertrik pde citer nim...biar kapir lknat tu tau..AMBIGA BODOH!!PARIA!!KLAU KO NK BUAT PRJUMPAAN BERSIH TU KNPE NK BUAT KAT MALAYSIA YG AKU SYG..NI KLAU KO NK BUAD PRJUMPAAN BERSIH BUAT LAR PERJUMPAAN BERSIH UNTUK SEDARKN ORG MSUK ISLAM BODOH!!