Sunday, May 8, 2011

Video Anwar Ibrahim Terbaru

video

Sebelum aksi aksi panas Anwar di sebarkan lagi di internet tidak lama lagi ..tik tok tik tok.... its coming kalau tak hari ini..esok ..kalau tak esok ..lusa..sama sama lah kita saksikan video di atas, yang terbaru .

7/5/11 hari sabtu malam ahad di Port Klang. Lihat bagaimana Anwar bermain dengan api.  Lihat bagaimana puak puak PKR tidak ada hormat pada undang undang dan polis.

Lihat juga muka dua orang yang hadir di Masjid BB Sentul baru baru ini.

Kalau di biarkan terus Anwar membuat road show begini makin rosak lah orang Melayu. Sedang bangsa dan agama kita di asak kiri dan kanan, manusia puaka bernama ANwar ini terus menerus membakar api perpecahan di kalangan kita.

Dato' Hisham menteri KDN yang tiada taring ...tolong lah berkeras demi keamanan negara.

Bukan tiada indoor stadium di Selangor atau dewan di Port Klang yang di kuasai kerajaan PR , tetapi ANwar sengaja mencabar pihak berkuasa, tiada permit yang di keluarkan untuk ceramah dia  di kawasan lapang.

Orang begini nak jadi PM ? lebih baik kita bagi dia satu kampung kecil untuk jadi PM macam Tun Mahathir cakap

7 comments:

Bekas Keadilan 1998 said...

Salam 2all,
Yang aku bengang sekrg.. pemimpin barisan nasional ( UMNO.MIC,MCA dll)hanya diam kecut. Tiada usaha langsung utk membalas serangan PKR terutamanya si ANWAR ni. Rakyat di akar umbi hanya dgr melalui akhbar dan TV sj. Mane ceramah2 BN yg menangkis dakwaan PKR ni. Pemimpin BN jgn asyik syok sendiri. Para blogger tlh bertungkus lumus utk melumatkan PKR tapi kepimpinan BN.. BANGKITLAH DARI TIDO LENAMU

pak jabit kg pisang said...

bro....maaf lah DS Najib tersilap pilih menteri KDN....nak saman pun berdolak dalih......dah terang lg bersuluh pun tak berani nak saman....so sebagai rakyat tak payah berharap apa2 pun dari menteri KDN ni....

anti bohmau said...

menteri kdn,

please do something more drastic!

ini dah kes menghina PM!

adaka patut dia nak buat ceramah TANPA PERMIT, bila polis larang dia salahkan ds najib & isterinya sekali? binawei!

manusia ka apa nwar aljub ni? kalau dia betul nak jadi PM jadilah pemimpin yg terhormat, bukan gunakan sindiran2 & kata2 biadap yg meracun fikiran pengikut2nya & cuba utk mengeruhkan keadaan dgn membuat perkara2 yg dilarang oleh undang2.

bukan dia tak dibenarkan berceramah. ceramahlah sampai mati terpacak pun! tapi biarlah ada adat & ikut undang2... tapi nwar aljub ni bukan jenis reti hormat undang2. segala jenis undang2 termasuk larangan Islam jgn tot tot dia sendiri semua sudah dia langgar...pendek kata dia ni memang penghancur maruah bangsa. sbb tu pembangkang2 cina dgn india suka sgt gunakan dia & namanya yg dah busuk tuh! dah tak ada apa yg baik lagi tentang dia!

apapun, kuasa Allah SWT tetap mengatasi impian manusia bernama aljub ni...tak kemana lah dia dgn gila nak jadi PM16sept tuh!!!
Insyaallah, solat2 hajat akan diteruskan bagi menunjukkan kebenaran satu persatu selepas ini...banyak lagi yg ada dlm tangan kwn2 lamanya termasuk dari nalla, umi & 2,3 lagi yg lain.

mari pakat ramai2 baca 40 yasin utk bukakan hati assmin pulak utk londehkan nwar! mana tahu????

jo said...

Semua kita yang inginkan keamanan negar sembahayang hajat...sorang-sorang lebih baik....bangun malam..kalu tak boleh sebelum tidur lepas isyak...tiap orang dari kita sem. hajat i. Semoga allah satukan umat melayu/islam ini..bukakan lagi penipuan danp perbuatan keji Anwar ibrahim sehingga nampak terang seperti matahari bersinar...serta mohon beri petunjuk pemimpin PAS..opoperst

Anonymous said...

menteri KDN tu jangan kamu harapkan apa-apa...nanti jadi mcm libya..sudan polis berpaling tadah sokong pembangkang.. padan muka.. bila pembangkang naik menteri KDN akan masukkan org umno dalam ISA.. salah sorang dia menteri KDN sekarang..yg pondan...lemah...menteri syok tidur polis kena berhadapan dgn geng MR Y...@ pelakun video sex tu...polis betul d lembukan oleh org politik BN..tak gitu ke...cuba MR Y pengaruh polis polis tu.. tentu ada yg sokong.. kita lihat ramai yg baru pencen sokong pakatan..solan nya kenapa...

Anonymous said...

Hai PKR! Reformasi apa? Anwar memecahbelahkan orang melayu . Tak nampak? Reformasi apa? Ingatlah masa depan bangsa dan ugama. Nak jadi macam Singapura? Kalau pergi ceramah dia tanya dia mana jam OMEGA dia.

Anonymous said...

memang celaka anwar ne. Buat ceramah di kawasan lapang tanpa permit.Selangor di bawah PKR, kenapa tak buat di stadium atau dewan. Saja nak menaikkan kebencian rakyat pada kerajaan. Diberi sedikit masa ambil peluang naikkan kemarahan orang ramai dengan cerita lapok dia.Nak bebaskan rakyat, nak pertahankan rakyat.Dari dulu sampai sekarang BN dah buat banyak pembangunan, pembukaan perniagaan kepada cina, penghantaran pelajar melayu ke IPTA,luar negara ,pemberian biasiswa dll.Memang CELAKA ANWAR ne.

Ayat pertama dia mesti menyumpah Najib dan Rosmah. Meroyan nak jadi perdana menteri. rakyat diperbodohkan,diracun fikiran