Wednesday, May 11, 2011

Ulama UMNO yang sapa pun Tak Kenal - Video sex tak patut aibkan ANwar






Ini apahal pulak ustaz ni sila baca statement beliau di bawah:



Dakwaan fitnah ke atas pemimpin politik melalui penyebaran rakaman video seks tidak sepatutnya dilakukan kerana ia bertentangan dengan prinsip Islam, kata ulama muda Umno Fathul Bari Mat Jahya dalam satu forum hari ini.
NONEFathul Bari berkata, hukum mengaibkan seseorang seperti itu merupakan salah satu daripada dosa besar di sisi Islam dan dan tidak sepatutnya dilakukan oleh Umno.
"Kita sepatutnya menutup keaiban manusia dan bukan membukanya," katanya dalam satu forum yang diadakan sempena ulangtahun Umno ke-65 di ibu pejabat parti itu hari ini.
Jelasnya, sekalipun pihak pembangkang pernah bertindak mengaibkan pemimpin parti itu, Umno tidak sepatutnya mengambil tindakan serupa.





Ustaz kalau tak ada benda elok atau nas atau hujah elok untuk menyokong hal ni ustaz boleh tolong diam boleh tak? Nanti kalau orang panggil Ustat marah pulak.

Ustaz tak belajar kan tentang nas harus di selidik dan di dedahkan peribadi bakal pemimpin? 

Kalau orang biasa yang buat perangai mcm ni memang lah tak boleh nak aibkan.

Tapi yang orang JAWI JAIS dok mengendap dan tangkap orang khalwat tu bukan BUKA AIB ORANG KA?  Ishh confuse saya

Apa apa pun Ustaz kalau gamak nak pi tala your rear end dekat Anwar silakan..jangan guna nama UMNO sudahlah.

8 comments:

Anonymous said...

bile la pulak UMNO yg membuka aib pandikutti Al-Juburi tu? Tanye la Eskay, dia tu org UMNO ke atau PKR?? Nmpknye ustaz ni pun dh termakan ngan dakyah pembangang....

Anonymous said...

APA BUKTI UMNO TERLIBAT?

izad70 said...

ustaz ni ilmunya tak seberapa tapi nak memandai aje.menuduh umno mengaibkan anwar sama seperti mengiyakan anwar pelaku dalam video tersebut.apakah bukti umno yang menyebarkan video tersebut.kalau tak ada,beliau telah memfitnah umno.fitnah apa hukumnya ustaz?

Anonymous said...

bdak lagi ustaz ni.... kasi la dia chance nak bukak mulut....

ustaz ni patut lebih berhati2....maksud dia umat islam secara general...

Longchepoh said...

Ustad ni ubun lembut lagi nak komen pulak. Yang dok fitnah UMNO selama ni sapa? Bukan ke jenis pakai serban janggut sejemput pecacai PAS? Dan yang dedahkan perkara nipun bukannya puak UMNO. Kawan baik Anwar al juburi sendiri. Tak baca kot?

Sarjan Hassan said...

Yang membuka pekung Anwar Al-Juburi bukannya orang UMNO dik ooi. Mat Sabu orang UMNO ke?, Azizan, Saiful dan lain mangsa liwat yg menghebahkan dia di liwat Anwar bukan orang UMNO, Eskay pulak kawan baik Anwar pun bukan orang UMNO. Cuma China Dol je yg tak mendedahkannya sebab dia tidak boleh berbasa Melayu...

Anonymous said...

Aku Satu hari ada Di pwtc, Tak ada pun forum tu, kat mana pulak Dia org Buat forum tu

Against The Wind said...

anon 11:59 ..ada forum yang Datuk Ahmad Maslan ada sekali