Monday, May 23, 2011

KJ KETUA PEMUDA UMNO Yang BODOH TIDAK SOKONG PERKASA



Walaupun ramai pemimpin Umno menjarakkan diri dengan PERKASA, isu kumpulan hak Melayu timbul lagi dalam program sepetang bersama Ketua Pemuda Khairy Jamaluddin di Pulau Penang semalam.

NONEKhairy berkata, walaupun ramai anggota Umno - seperti juga sebahagian daripada PAS dan PKR - menyokong PERKASA dan aktivitinya, beliau tetap menolaknya walaupun ia bermaksud mengundang masalah baginya dalam parti Melayu itu sendiri.

Ketika bercakap di Universiti Wawasan di Pulau Pinang malam tadi, Khairy mendedahkan, beliau diselar oleh orang Umno sendiri kerana tidak menyokong PKERKASA.

Beliau sebaliknya menimbulkan persoalan berhubung kemungkinan parti itu kehilangan undi Melyu dan bukan Melayu dalam pilihan raya akan datang ekoran perkembangan itu

Menurut Khairy lagi, beliau diberitahu bahawa PERKASA mesti disokong atas alasan Melayu mesti bersatu.



Memang la you bodoh KJ. Kalau you tak sokong Perkasa pun you dont have to come out in the open and say it out loud.


You reti politik tak KJ? Politic is about perception la bodoh.  You tak sokong Perkasa pun you tak payah cakap, you diam diam sudah lah


You memang patut kena maki la lah KJ bukan setakat kena selar. 


You ada nampak DS Najib cakap macam tu? MUhyidin? Tun Mahathir? 


Even if you don't like what Perkasa is doing you just diam diam lah... You know why? because Perkasa is doing the dirty job for you lah bodoh.


Dulu dulu Pemuda UMNO kerja nya jadi nakal dan buat perkara perkara yang macam Perkasa buat sekarang, you paham ka KJ?


Kalau you have no balls or talent to do it, let Perkasa fight for Melayu. you dudok diam di rumah jaga anak dengan Pak Mertua you ok?  Idiot.. Nanti silap haribulan orang UMNO panggil you Pandi kutty susah.

No comments: