Saturday, May 7, 2011

Anwar Ibrahim bersungguh sungguh membela Kristian





Pakatan Rakyat tetap berpendirian Islam kekal sebagai agama rasmi negara ini dan tidak timbul persoalan gagasan itu akan mengambil langkah untuk mengubah statusnya jika berjaya menawan Putrajaya. Ini sekali gus menyangkal laporan akhbar milik Umno, Utusan Malaysia dengan tajuk utamanya 'Malaysia Negara Kristian?

anwar ibrahim and islamKetua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menerusi nota admin blog hari ini, berkataUtusan bertindak melampaui batas dengan menyogok rakyat dengan berita fitnah dan hasutan apabila memainkan isu agama rasmi di Malaysia.

“Utusan juga telah mengetepi tanggungjawab sebagai pengamal media apabila tunduk kepada adikuasa atau pemerintah, tanpa rasa malu dengan menidakkan fakta apabila berterusan memutar belit fakta sehingga mengelirukan rakyat,” katanya.

Kenyataan itu dikeluarkan sebagai respons kepada laporan muka depan Utusan hari ini di bawah tajuk 'Kristian agama rasmi?'



Siapa yang sebenarnya melampaui batas ni Anwar?.


Adakah kamu sengaja menutup mata terhadap tindak tanduk DAP yang jelas racist dan anti Islam? Adakah kamu terlalu sibuk dengan sexual escapade kamu sehingga terlepas pandang apa yang DAP sedang dan akan lakukan di Tanah Melayu ini wahai Anwar?


Apa kamu fikir DAP akan mendengar cakap kamu apabila PR memerintah? apa kamu fikir DAP akan tunduk pada kamu bila kerusi yang dimenangi nya lebih dari PKR? Lihat saja contoh di Sarawak. DAP dont give a shit of what you say lah Anwar.


Hanya kamu Anwar yang masih bodoh atau sengaja membiarkan diri kamu diperbodohkan asalkan kamu dapat menjadi Perdana Menteri. Apa kamu fikir kalau DAP dapat 60 kerusi parlimen dan PKR hanya 30 PAS 30 kamu fikir kamu akan jadi Perdana Menteri.?? guna akai la thamby..DAP will piss on your shoes la brader.


So to all of us Malay Muslim, it is very clear on which side Anwar is.  


Utusan or bloggers never said that it is PR agenda to make Malaysia a Christian country, what we are saying Jeff Oii and some Pastors from Sarawak are praying and berikrar untuk mengkristian kan Malaysia dan Perdana Menteri nya.


Anwar ada faham kah? Kenapa brader Anwar melompat tak tentu pasal? Or are you using your dick to think ?




P/S Dok tunggu Nik Ajis atau Hj Hadi pulak buat statement sokong Kristian

2 comments:

Anonymous said...

TERIMA KASIH KEPADA TUAN GURU HADI AWANG DAN TOK GURU NIK AZIZ ATAS SOKONGAN KEPADA YB EFRY OII AHLI PARLIMEN ELUTONG. PAS KAWASAN JELUTONG MENYOKONG SEPENUHNYA..TERIMA KASIH YB KHALID SAMAD DAN YB NIZAR. TERIMA KASIH KEPADA YB ANWAR IBRAHIM TERHADAP SOKONGAN KEPADA LIM GUAN ENG...

Against The Wind said...

anon 9.08

Saya berdoa dan memohon kehadrat Allah S.W.T. mudah mudahan PAS Jelutong akan terbuka hati nya melihat DAP for what they really are.. Amin