Monday, May 2, 2011

Ada lagi video Anwar minggu ni?





TheFlyingKick blog says:
Masih ada khabar-khabar angin yang mengatakan terdapat beberapa video lain yang tidak ada kaitan dengan China Doll yang melayan Anwar Ibrahim bagaikan batang kayu, akan mula dilepaskan di Internet. Video-video berkenaan akan terus menyerang Anwar Ibrahim selagi mana Anwar Ibrahim dan konco-konconya cuba memberikan alasan-alasan bodoh mengapa visualnya boleh berada di dalam video berkenaan terutama sekali alasan KONSPIRASI dan FITNAH.




Papagomo blog says:
Apa yang menjadi ketakutan kepada Eskay ini sebenarnya berkait rapat dengan RAMPASAN KUASAyang telah di rancangkan oleh Anwar Ibrahim. Rampasan Kuasa macam mana yang bab tu biarlah Dato Eskay ceritakan kepada kita semua.

Minggu Hadapan pastinya Meletop lagi dan kali ini Rakyat Malaysia akan tahu macam manaBANGSAT nya Anwar Ibrahim dalam mengejar cita cita nya untuk ke Putrajaya. Apa sahaja sanggup di lakukan nya sampaikan MEMBUNUH siapa sahaja yang menghalangnya.



Medan-info-kita blog says:
Tak lama lagi akan keluar pula video seks anwar dengan gadis Jakarta




Against The Winds says:


No matter how many videos of the person having sex, those who are in Anwar camp, will never believe its him. 


Nik Aziz, Hj Hadi, Wan Azizah akan terus mempertahankan Anwar. Puaka puaka PPKR akan terus membela Anwar.


Maka video video tersebut yang akan keluar tak lama lagi akan kekal menjadi koleksi video sex manusia separuh umur dengan gadis gadis muda yang bukan sahaja tidak menaik kan nafsu yang menonton nya malahan ianya amat memualkan.


The release of the china doll video has a negative impact as well on the silent majority. Most of them are not alligned to any political party. Most of them see the release of the full video is in bad taste and sudah to the level memualkan.


So becareful all, while we believe releasing more videos will goes along way to get rid of Anwar, at the same time we are also helping him to stay in power as more and more "pihak berkecuali" might vote for him atas alasan ..it is to much  ...Maksud nya dah melampau sangat.


I had an afternoon tea yesterday with 3 others.  Two Datuks and one ex government servant.  All 3 of them are politically neutral, even though the way I see it they do at the end of the day vote for BN as thats the only meaningful choice available.


All 3 of them shares the same view.. the video are too much... 


They further said that orang melayu ni pelik sikit. They know  and they can think wisely, just don't push your luck by pressing on the issue too much. It might have negative repercussion.


What say you folks?










1 comment:

Anonymous said...

lets tehm proof to ther public.selagi tak leluar video tu siapa pun tidak akan percaya. kita tungguuuuuuuu dan lihat yea.. tengok papa siapa yang hebat.