Wednesday, July 6, 2011

TERKINI - AMK ENGKAR..AKAN TERUS DEMO BERSIH !!!!!! SEBARKAN DAN PASTIKAN INI TIDAK BERLAKU


UNTUK MAKLUMAN SEMUA SAIFULLAH ZULKIFLI ADALAH AJK AMK PUSAT.
PETIKAN DARI FB BELIAU MENGARAHKAN DEMO SEPERTI BERSIH 2.0 ASAL DAN BERGERAK KE STADIUM MERDEKA.

MEMANG BINGAI BETUL LAH PUAKA PUAKA PKR NI.  DAH GIAN SANGAT NAK BUAT KACAU BILAU.!

POLIS TERUSKAN TINDAKAN PLEASE....

Sebarkan ! Himpunan Aman BERSIH 2.0 akan terus berlangsung setelah temu YDPA di istana negara dgn perarakan berjalan bermula jam 2pm 3 lokasi 1) Masjid Jamek Kg Baru 2) sogo 3) depan Bangunan DBKL.Kemuncak ke Stadium Merdeka utk serahan 8 tuntutan.Biro Penerangan Amk
about an hour ago via BlackBerry ·  · 

3 comments:

Anonymous said...

bagi la mai haram jadah tu...lpeas tu biak polis ambik tindakan....tak respect langsung titah baginda...PENDERHAKA namanya....bro sari kunig blh dapat kah..dengan air kunyit sekali..x nak t kuning..

Mohd said...

Demo Bersih2 boleh diadakan di stadium tetapi:
1. Pihak penganjur mestilah menjelaskan semua sewa yg berkaitan dgn stadium. Pihak penganjur mestilah diminta utk meletakkan sejumlah wang sebagai deposit utk membaiki sebarang kerosakan di stadium. Jika berlaku sebarang kerosakan pihak penganjur akan berdolak-dalih utk membayar. Lainlah jika perlawan bola contohnya, persatuan bola negeri boleh didenda utk mendapatkan ganti rugi.
2. Pihak polis hanya akan berada di luar stadium.Jika berlaku sebarang rusuhan di dalam stadium itu adalah tanggungjawab pihak penganjur. Pihak polis hanya akan menjaga supaya sebarang kekacauan tidak melarat ke luar stadium dan menganggu ketenteraman orang awam.
3. Polis jangan sekali2 masuk ke dalam stadium! Sebab pendemo2 itu akan mengumpan supaya polis masuk dan apabila berhadapan dgn pendemo2, jurugambar2 mereka sudah siap sedia utk mengambil gambar2 yg akan digunakan utk menuduh bahawa polis telah bertindak kejam dan zalim. Dgn serta merta gambar2 ini akan berada di internet utk memburuk2kan pihak polis dan Kerajaan BN di mata seluruh dunia.
4 Jika berlaku sebarang pergaduhan di dalam stadium maka itu adalah tanggungjawab pihak penganjur.
5. Pihak penganjur Ambiga mestilah diminta utk menandatangani surat yg dia adalah bertanggungjawab sepenuhnya ke atas segala yg akan berlaku semasa demo itu. Dia tidak boleh menuntut apa2 kerugian dpd Kerajaan berkaitan dgn demo itu.
6. Janganlah biarkan Ambiga saja yg menuntut macam2. Najib sbg wakil rakyat Malaysia pun mestilah bertindak bijak utk menjaga kepentinga rakyat yg diutamakan.
Melayu mudah lupa ????????????

Anonymous said...

LANTAK MORANG LAH NAK DEMO KER APA KER. AKU DAH BOSAN DENGAN KELING SEKOR NI. POLIS PULAK TAK NAK TANGKAP JER KELING NIH. BIKIN SUSAH ORANG BETUL LAH. BOSAN...BOSAN