Saturday, July 9, 2011

RASAKAN AMBIGA - BERDARAH!!!!!!!


RASAKAN LU PARIA!!!... BERDARAH MUKA DAN KENA TAHAN POLIS

9 comments:

anti bohmau said...

kalau aku jadi polis tu, aku biarkan saja manusia yg suka menghina PDRM & mahkamah malaysia ni!! patut lontar masuk dlm lubang boya saja!! dasar hindu tak tahu dek untung!!

Anonymous said...

Nampak mesra je...romentik la pulak?...

Anonymous said...

elok buang dalam sungai gombak sbb dah kotor berdarah

Against The Wind said...

Bro itu body guard dia lah papah..itu pasal mesraa haha

Anonymous said...

bukan cedera tu...nandek dia cair kene hujan...

Anonymous said...

Mekap je tu. Calit warna merah sikit, nampak macam darah, masa ambik gambar posing sikit, boleh tuduh polis brutal. Macam mamat Pas yang ke slash dengan parang tu. wakakakaka

Anonymous said...

jab lagi dapat cipap free laa

AYAM said...

Kalau dapat ke saya, campak je ke sungei biar bahan dek buaya. Sape suroh pegi dah tau risikonya. Lain kali dengar cakap polis kalau tak nak pecah muka...nok sangat...aaa, terimalah padahnya.

Anonymous said...

oowaoowa... polis pukul aku mak sambil bersiar-siar kat KL