Monday, July 11, 2011

BETULKAN FAKTA TENTANG KEMATIAN ARWAH BAHARUDDIN! - JANGAN JADI DAYUS WAHAI PAKATAN dengan MENIPU GUNA GAMBAR DAN VIDEO!

My parents my ustaz and orang tua tua kampong always pesan do not talk  bad about orang yang dah meninggal. 


You know why? because if you say bad things about arwah, ianya menjadi catatan mailakat sepanjang perjalanan arwah ke alam barzakh. And you do not wish the same thing happens to you when you die, dont do it.


Still, I need to put on facts on whats seems to be unbelievable allegations in pro pakatan blog tweeter and Facebook about how Arwah meninggal.  


Al fatihah untuk arwah, posting ini adalahdengan niat mudah mudahan kematian arwah tidak menjadi permainan politik dan may arwah di rahmati Allah dan di letakkan bersama orang orang yang beriman.


Sila lihat 5 gambar di bawah:









Gambar gambar di atas bukan gambar arwah Baharuddin! Beliau adalah Hj Shuhardi Mohamad dari Sepang. Dan beliau masih hidup. Gambar gambar di atas di gunakan oleh blog2 pro pembangkang untuk menunjukkan yang Arwah Baharuddin di biarkan tanpa bantuan.


Yang sebenarnya Hj Shuhardi mengalami sawan ( epilepsy) ketika demo Bersih. Mungkin terlalu over excited. sila lihat Video di akhir posting yang menunjukkan beliau mengalami fit. Kenyataan saksi seperti di bawah:


ni bkn Allahyarham Baharuddin. Sila baca description video ni.
I was there masa pak cik ni kene seizure. Dia tgh sujud atas jalan sorang2 bila sume orang lari. Polis datang ramai2, terbalikkan kan dia sampai terbaring dr posisi sujud td, n tarik tangan n heret die skejap walaupon die masih terbaring.





MACAM BELAKON KENA FIT TAK BERBUIH MULUT PUN ..WALLAHUALAM. 




Saya berharap pihak pembangkang tidak lagi memfitnah menggunakan
gambar gambar dan video Haji dari Sepang tersebut.


Kasihan pada Arwah yang telah pun ke alam barzakh tetapi kita di dunia ini masih mempermainkan perasaan rakyat menggunakan beliau, malah penuh kepalsuan dan fitnah tentang detik detik kematian Arwah.


Tidak ada video sebelum kematian Arwah yang ada hanyalah gambar yang agak kabur di tengah tengah posting ini. Arwah disahkan oleh post mortem hospital meninggal kerana serangan jantung.


Sum- ma illa arwahi khususon Baharuddin Ahmad  Al-fatihah.

7 comments:

Anonymous said...

Laaa.. orang gila babi pun ikut demo jugak.

Anonymous said...

dah mati aku maleh nk ckp apa2...al fatihah....yg hidup sendiri mau ingat !!

Anonymous said...

Tu yang silap tu... orang dah diambang maut mana boleh jerit ajar mengucap macam tu... Bisik ditelinga dengan kalimah Lailah haillah je... cukup. Lepas tu tengok kat halkum dia sambut tak. Ulang lagi perlahan2. Ni kata orang tak ada ilmu... bodoh piang... Mak bapak suruh belajar pandai2 tak mahu, tau main taklik buta... orang taklik buta ini semua amalan tak akan di terima.... sedarlah ooiii orang seagama ku...

Anonymous said...

jadi apa yang berlaku pada Hj Shuhardi Mohamad ni sudah memang nampaklah secara jelas. kerana ada sumber-sumber video.

habis bagaimana pulak baharuddin yang sebenar ni boleh meninggal dunia? sebab apa?
bagaimana pulak ceritanya yang baharuddin sebenar ini didakwa oleh keluarganya patah tulang dan gigi?

salah orang saja. tetapi isunya tetap sama.

Against The Wind said...

anon 6:09 dakwaan Arwah baharuddin patah tulang dan gigi di siarkan di dalam Harakah tanpa sebarang bukti jelas seperti post mortem report.

Seperti yg kita tahu Harakah tidak ada credibility dlm issue ini di sebabkan banyak kes kes lain yg juga telah di putar belitkan oleh harakah tanpa bukti.

Yang jelas post mortem menunjukkan 3 arteri yang tersekat dan jantung yang bengkak - tanda pasti serangan jantung.

Yang jelas juga puak puak pakatan cuba tetapi gagal mempolitikkan kematian Arwah dengan pembohongan video dan sebagainya.

Anonymous said...

Apa-apa pun, Allahyarham Baharuddin terkorban kerana kezaliman FRU. Tulang rusuk beliau patah 4 dan gigi pun patah 3. BN akan terima pembalasannya nanti. Mati BN!!!. Rakyat akan hancurkan BN dan konco-konconya pada PRU-13. Dasar penakut, Zalim, semoga Allah S.W.T membakar semua pengkhianat UMNO dan BN dalam api neraka yang pedih.

Anonymous said...

amboi anon 9:46 ni...suke2 je nak jatuhkan hukum kat orang.mcmlah awk tu bagus sgt..