Saturday, July 9, 2011

APA JADI PUN KAMI AKAN HURU HARAKAN KL HARI INI!



TERKINI DARI WARTAWAN KITA
Salam Tuan - Semua telah berada di KL dan duduk di markas2 PAS. Semua ketua spt Ambiga, Kapal Singh, Azizah, DSAI dll tinggal di hilton kl. PELAN B:  jika dihalang dan bertempur dgn polis, mereka akan solat Zuhur di jalanraya.
Kontigensi pelan: jika kumpulan diluar kl dihalang, mereka akan berhimpun di amcorp mall, pj dan akan berarak melalui federal highway ke kl. Jika tak dpt masuk ke KL, mereka akan berkumpul dan demonsatrasi di Tol Sg. Besi, Sg.Buluh, Gombak dan Duta, dan terus demonstrasi disitu. Sblm jam 12 tgh, semua ketua yg berada di hilton akan bergerak ke brickfields. Semangat, tiada perasaan takut dan bersedia ditangkap. Tq Tuan

4 comments:

said said...

nak solat kat jalan raya...piiiiiiirah!!!!! tu bukan solat bodoh ! tu politik...haram jadah punya manuasia guna agama tuk glamer....

Anonymous said...

macam la negara ini teruk sangat diperintah oleh Najib. cua hangpa pulak perintah adakah boleh macam ni? yang aku nampak hangpa yang suka huru harakan negara ni adalah jenis panas baran, jenis semua orang buat tak kena. macam ni ka orang yang nak memimpin negara? jangan pening, hangpa memang tak layak pun memerintah, Allah tak akan izinkan. tambah-tambah keluarga jembalang penzina tu. fikir la oi. sedaq dirila. hangpa tu macam daki kurap saja.

Anonymous said...

WARTAWAN 'KAMI' YANG BODOH..TAK TAU MEMBEZA PERMATA DENGAN KACA...!

Anonymous said...

Walaupun dimana kita berada, walaupun di alam cyber, mesti, mesti, mesti, ingat kita masih hamba Allah. Setiap percakapan, perbuatan, penulisan etc. Akan dipertanggung jawab. Buatlah, tulislah, cakaplah dan suruhlah apa yang kamu rasakan benar. Tetapi ingat, ingat, ingat, benarkah apa yang kamu rasakan benar itu?