Tuesday, June 28, 2011

WARDINA AKAN BUAT PC BERSAMA LAWYER..SIAP LU MPP kena saman

update from Wardina FB

In solidarity to show support for Wardina, being accused endlessly by bloggers please do come to Kelab Darul Ehsan 9am for a press confrence



 Wardina Safiyyah 


NAMPAK NYA WARDINA SAFIYYAH DAH PANIC..TAKUT PERIUK NASI DIA TEBAKAR..
ITULAH LAIN KALI KALAU NAK MAIN API HATI HATI..TAKUT MEMBAKAR DIRI.
DAH MEMANG TERANG LAGI BERSULUH WARDINA NI PRO PKR ..LAGI MAU DALIH DALIH..
SILA BACA MEDIA PERMATANG PAUH BERKENAAN ISSUE INI..HATI HATI BRO MPP NANTI LU KENA SAMAN HAHA

6 comments:

The Eugenist said...

Teringat gua dialog Pendekar Mustar or sapa ntah, dalam filem P. Ramlee.. Rasanya filem Musang Berjanggut;

"Padang jarang padang tekukur, belum perang dah jatuh tersungkur..."

Heh, baru gertak dah cuak. Nak join politik taik minyak mender camni?

MPP said...

Wohaaa... Janganlah saman gua.. Gua bukannya orang kaya punn... Pi saman Azmin tu laa.., dia ada Ferrari oooo... Hahahahaha...

Anonymous said...

Wardina menunjukkan dirinya sebagai ibu yang hebat dan kononnya jadi contoh kepada semua rakyat Malaysia.

Adakah Wardina anak yang contoh kepada ibu bapanya?

Jelaskan adakah benar Wardina pernah lari dari rumah ibu bapanya ketika dia seorang remaja?

Jawapan yang diberikan akan menunjukkan samada Wardina:

1. seorang penipu atau

2. ibu "contoh" yang munafik kerana dia sendiri seorang yang pernah derhaka kepada ibu bapanya sendiri!

YB Raz said...

wardina ni bukan setakat pro pkr. dia ni juga syang sgt pada nik aziz..dia sendiri mengaku dulu bila tengok wajah nik aziz dia cakap dia rasa tenaaaaanggg je.

wardika pi mampus lah

Anonymous said...

@Anonymous
Ermmm, saya tak pasti tentang fakta2 yang anda cuba ketengahkan about Wardina. Tapi, bila kita tengok Wardina hari ini, saya pasti dia bukan orang yang anda cuba katakan itu.
MUNGKIN perkara2 itu PERNAH berlaku. tetapi anda juga tahu ada rahmat yang Allah beri seperti HIDAYAH dan TAUBAT, kan?
Kalau betul pun wardina pernah lari rumah masa remaja, jelas kita nampak sekarang apa yang dia buat sekarang (secara sedar atau tidak) ialah menasihati para remaja supaya menjadi insan yang lebih baik, lebih baik dari dia semasa dia remaja.
---
Contohnya,
lets just say you involved in a car accident. then you realized,
it happen because you were carelessly playing with your hand-phone while driving.
Now, isn't it the right thing to do if you go on and tell your
family and friends, that they should avoid using hand-phone while driving?
---
Mari sama2 kita improve diri. Semoga hari ini lebih baik dari semalam, dan esok lebih baik dari hari ini! ^_^

-NOL

Pejuang Bangsa said...

esok yg mai PC dia confirm geng PKR ..haha