Thursday, June 2, 2011

PAS pula mulakan Politik angkat keluarga sendiri



Nampak nya PAS mengikt contoh DAP dan PKR dengan melantik suku sakat pemimpin atasan menjadi pimpinan pelapis di peringkat pemuda.


Dua anak pemimpin tertinggi PAS diumumkan menang dalam pemilihan Dewan Pemuda yang berlangsung hari ini.


Allah nak tunjuk dah puak puak yang terlalu menghina orang lain dengan cronyism dan sebagai nya, mereka sendiri lantik suku sakat.

Nik Abduh, anak Mursyidul Am PAS Nik Abdul Aziz Nik Mat menang bertanding jawatan timbalan ketua Pemuda dalam pertandingan empat penjuru.

muktamar pas youth 020611 nik abduhManakala, Muhammad Khalil, anak Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang menang bertanding jawatan anggota jawatankuasa.
Nik Abduh (kanan) mendapat 26O daripada 655 undi menumpaskan penyandang jawatan itu Azman Shapawi yang hanya mendapat 94 undi dalam pertembungan empat penjuru.

Nik Abduh sebelum ini hanya anggota jawatankuasa manakala Muhammad Khalil pula pertama kami dipilih menyertai jawatankuasa pimpinan ketuanya Nasrudin Hassan yang menang tanpa bertanding.

Nik Abduh yang kelihatan terkejut dengan keputusan itu ketika dihubungi pemberita bagaimanapun mengakui kemenangannya mungkin disebabkan pengaruh bapanya.



P/S tokleh pakai puak puak ni kalau dah mula jadikan PAS parti anak cucu.

No comments: