Tuesday, June 14, 2011

Issue pilihanraya Masjid - Pas yang BEBAL! bukan UMNO



ADA MASA DENGARLAH APA YANG YB ZUL NORDIN CAKAP BERKENAAN PILIHANRAYA MASJID.


1. Agenda lebih besar DAP dalam manipulasi terhadap orang Islam.
2. DAP cuba menengahkan issue anak Hanna Yeoh yang malu nak daftar anak nya sebagai India.
3. Banyak lagi issue akan di keluarkan oleh PR untuk menghangatkan demonstrasi BERSIH
4. PAS sekarang bukan macam PAS dulu (YB ZUL yg cakap jgn kata saya cakap)


 Bandingkan pula dengan ulasan AJK PAS PUSAT  Idris Ahmad.  Ulasan Idris agak dangkal penuh dengan hasutan dan fitnah terhadap UMNO. 


PAS menyelar pemimpin Umno yang didakwanya bersikap seperti berpenyakit bebal kerana cuba mengeksploitasi isu pilihan raya masjid yang diperkenalkan kerajaan negeri Pulau Pinang.

pas muktamar 130610 idris ahmadAhli jawatankuasa PAS Pusat Idris Ahmad mendakwa tujuan isu itu diekploitasi dengan harapan "orang Melayu semakin marah dengan Pakatan Rakyat kerana mempolitikkan masjid".

"Mereka akan manipulasi isu ini untuk menuduh kerajaan Pakatan Rakyat menimbulkan kecelaruan kepada orang Islam. 

"Apa yang paling kelakar mereka berhujah kenapa kuil dan gereja tidak ada pemilihan ahli jawatankuasa seperti pemilihan ahli jawatankuasa masjid," katanya dalam satu kenyataaan.

Idris mendakwa Umno sebenarnya mahu melindung kerja jahat mereka terhadap institusi masjid di bawah kerajaan BN kerana didakwa pemilihannya "tidak demokratik dan dipilih oleh pemimpin Umno bukan anak kariah". 



ANDA FIKIRKAN LAH SIAPA YAN MEMPOLITIKAN MASJID? 


SEUMUR HIDUP SAYA TIDAK PERNAH SAYA DENGAR DI DALAM MASJID AYAT YANG MENYURUH KITA MENGUNDI UMNO ATAU BN. TETAPI DAH SELALU SANGAT SAYA DENGAR DI MASJID DAN SURAU SURAU USTAZ USTAZ PAS YANG SENTIASA MENYOGOKKAN UNDI KITA MENGUNDI PAS. SEKARANG APATAH LAGI USTAZ USTAZ BEBAL INI DAH MULA SURUH KITA UNDI DAP KOMUNIS ITU. TERIMAKASIH SAHAJALAH WAHAI PAS. 


ANDA JAWABLAH DI AKHIRAT NANTI DOSA YANG ANDA LAKUKAN MEMANIPULASIKAN AYAT AYAT ALLAH DAN HADITH HADITH NABI UNTUK PANGKAT DAN KEDUDUKAN POLITIK KAMU.





No comments: