Saturday, May 14, 2011

Nurul Izzah pun dah ada video sendiri



Ok kalau video di atas anda tak dapat lihat sila pergi ke http://www.youtube.com/watch?v=hKhBbRdu-FY&feature=player_embedded untuk melihat. Maaf blogger masih belum stable betul depa masih repair blog masih belum boleh upload video..jangan marah saya..


Sila ambil masa untuk tengok video itu.,cuma 7 minit.


A few things you can watch and derive you own conclusion berkenaan dengan ugutan SMS kepada Nurul Izzah yang anak nya akan diculik kalau beliau masih menyokong bapa nya.


Terang terang kita lihat Nurul Izzah cuba bermain dengan perasaan dan rasa simpati rakyat sedangkan SMS tersebut mungkin datang nya dari puaka puaka PKR sendiri.


Kita dah lihat bagaaimana kereta KCD 77 yang badly maintain, di reka reka sebagai sabotaj.


Sekarang kita lihat pula SMS berbaur ugutan pada Nurul Izzah.


Whats next? Jangan hairan banyak lagi yang akan di keluarkan oleh pihak PKR untuk menagih simpati rakyat kerana mereka tahu reputasi ANwar sekeluarga amat luka parah sekarang.


Tak kesah laah kalau PKR nak terus menipu rakyat biaq pilah..Anwar nak guna anak ka cucu ka drebar ka pak mertua ka  untuk tagih simpatii..ada kita kesah? Biaq pi lahhh


TAPI YANG KITA KESAH... anda lihat dan dengar video di atas sampai habis, anda akan lihat dua orang lawyer PKR akan mengandaikan yang sabotaj dan ugutan ni datang dari UMNO/BN. Latifah Koyakroti dengan bangga nya menyimpul bahawa video sex ..KCD 77 dan ugutan SMS datang dari pihak yang sama.


Atas dasar apa mereka mebuat fitnah sedemikian wallahualam.


Tetapi sekali lagi puaka puaka PKR ni percaya bulat bulat sandiwara anak beranak ni.. INI baru betul... ANwar Pandi ..Izzah Pandi Kutty.. Wan Azizah Pandi Amma

3 comments:

Anonymous said...

maharaja lawak

Anonymous said...

Tunggu je la, apa lagi statement yg bakal keluarkan lagi oleh puak2 PKR ni untuk merancakkan lagi proses menceramukkan fikiran rakyat agar isu yg sepatutnya diambil perhatian beralih ke isu lain...... Saya yakin ini adalah rekaan mereka sendiri semata2

snor4057 said...

sms yg kedua akan nurul ijah terima yang berbunyi "saudari akan diliwat oleh 4 orang anggota hindraf secara bergilirx sahingga saudari berasa puas"