Monday, May 9, 2011

Bahasa Jiwa bangsa - Pandikutty - Anwar keturunan paria


Memang betul pepatah yang mengatakan bahasa jiwa bangsa, bahasa menunjukkan bangsa.

Anwar Ibrahim telah melampau apabila menggelarkan DS Najib sebagai  pandikutty. Sebagai anak Pulau Pinang  kami paham sangat maksud pandikutty ni.

Perkataan ini hanya lah digunakan oleh anak anak hindu yang hidup melarat tiada bersekolah. Mereka gunakan pandikutty apabila bergaduh dan marah kepada geng yang lain.

PANDIKUTTY MEMBAWA MAKSUD ANAK BABI.


Barangkali semasa kecil Anwar Ibrahim yang di besarkan di area Sg Bakap selalu bergaul dengan anak anak tamil estate yang banyak di area tersebut.  Faham lah kita sekarang bahawa manusia bernama Anwar ini  buruk perangai dan tidak elok didikan nya semasa kecil. Mungkin betul juga ANwar sendiri keturunan paria kerana DNA nya menunjukkan 47% dari INdia selatan.

Tiada di dalam sejarah negara seorang manusia Islam yang di kenali ramai memanggil Perdana Menteri nya ANAK BABI.

Nampak nya provokasi Anwar seolah olah mahu memaksa polis dan pihak berkuasa bertindak terhadapnya. Ini adalah tektik Anwar apaibila dia terdesak.

Laungan Reformasi


Bila Anwar terdesak ini lah kerjanya..memaki hamun UMNO dan pemimpin nya.. dan di sahut dengan laungan REFORMASI yang sudah basi.

Kalau tahun 1998 dulu Tun Mahathir yang jadi mangsa dengan berbagia gelaran termasuk Mahafiraun, sekarang tiba giliran DS Najib pulak mendapat gelaran pandikutty.

Mudah mudahan rakyat terbanyak dapat melihat bagaimana modus operandi manusia bernama ANwar ini. Yang buruk dan yang salah adalah Perdana Menteri, tak kira lah siapa PM masa itu.. dan yang baik dan yang comel dan yang manja adalah Anwar ..gelaran Pandikutty ini sepatut nya di beri pada ANwar.

Kerana Anwar sama perangai nya dengan anak babi yang suka menyondol najis.

1 comment:

Anonymous said...

ANWAR MIRROR YOURSELF...Cermin Diri lah..hanglah PANDIKUTTY seluruh alam dah tahu siapa anda sebenarnya.

Orang yang tak tenteram jiwanya saja suka bercakap buruk pada orang lain. Look at you now JIWA KACAU.

16 April is round the corner moga Allah memberi keadilan pada yang benar. Berdoalah solat hajat ke untuk kesejahteraan anda.