Monday, April 25, 2011

Karpal sah kan Anwar liwat saiful di mahkamah hari ini


Karpal Singh nampak nya sudah habis idea macam mana nak defend Anwar . In his submission to the court, Karpal is harping on the issues that Saiful tidak bertindak sepert seorang yang di paksa liwat.

Karpal tidak langsung mengandaikan yang kejadian tersebut tidak berlaku. Beliau hanya berkisar on  issues yang Saiful silap bila menuduh Anwar memaksa dia beri jubur dia pada Anwar pada kejadian tersebut.

Malah Karpal juga draw parallel kepada case lama .."Karpal mengingatkan mahkamah bahawa perbicaraan kes liwat pertama yang membabitkan Anwar 10 tahun lepas - di mana hakim Mahkamah Tinggi menerima kes pengadu Azizan Abu Bakar - tetapi kemudiannya ditolak oleh Mahkamah Persekutuan."


Remember liwat 1 dulu mahkamah persekutuan bersetuju kejadian sex luar tabii berlaku (bukan saya cakap ini mahkamah persekutuan cakap jangan marah saya ok). Yang silap kes liwat 1 dulu juga technical berkenaan dengan masa dan tempat.


Nampak nya Karpal tanpa dia sedari ( atau Karpal sengaja ?) is telling the whole world ..Look Anwar did have sex by sticking his dick to Saiful asshole, the only issue here is that Saiful lied, he consented to the act, but he told the court ianya paksa. 


Well Karpal ,, I say this to you >>>pernah dengar tak hujah ini >> paksa rela.???.izin dalam paksa?? hang tak bagi kalu hang naya??

No comments: